|

W Getin Fleet stawiamy na profesjonalizm, praktyczność i użyteczność. Dążymy do tego, aby nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie, a ich standard pozostawiał zawsze dobre wrażenie. Dbamy przy tym o zadowolenie i satysfakcję Klientów. Wszelkie reklamacje traktujemy jako źródło informacji o naszym działaniu. Są one motywacją do rozwoju jakości naszej obsługi.
Cenimy i szanujemy zdanie naszych Klientów. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, zobowiązujemy się dokonać szybkiej i uważnej analizy, aby bezzwłocznie podjąć działania w celu znalezienia efektywnego rozwiązania.
Prosimy o przesyłanie reklamacji za pośrednictwem poniższego Formularza reklamacyjnego lub przekazywanie ich bezpośrednio do Konsultanta.
ZASADY SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI PRZEZ KLIENTÓW – OSOBY FIZYCZNE
- Ilekroć w niniejszych Zasadach mowa jest o:
- Kliencie – należy przez to rozumieć klienta podmiotu rynku finansowego w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym Dz. U. 2015 poz. 1348, który zawarł umowę ze Spółką
- Spółce – należy przez to rozumieć Getin Fleet S.A.
- W przypadku niezadowolenia Klienta z usług świadczonych przez Spółkę, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w Placówce Getin Fleet SA mieszczącej się w Warszawie na ulicy Połczyńskiej 31a lub wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej Spółki pod adresem: www.getinfleet.pl/reklamacje
- Reklamacje Klienta mogą być składane: w formie pisemnej, osobiście lub listownie na adres Getin Fleet SA, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław.
- Ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu: +48 22 427 46 28 albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w placówce Spółki przy ulicy Gwieździstej 66 we Wrocławiu.
- W formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub wypełniając formularz kontaktowy na stronie internetowej Spółki.
- Reklamacja powinna zawierać
- Dokładny opis zdarzenia, którego dotyczy
- Wskazanie zastrzeżeń, uwag co do usług ferowanych/wykonanych przez Spółkę
- Wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem Spółki
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Spółkę
- Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Spółkę, a odpowiedź zostanie udzielona w formie pisemnej, za pomocą innego trwałego nośnika informacji lub na wniosek Klienta poprzez wiadomość e-mail. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.
- W sytuacji gdy okoliczności sprawy, której dotyczy reklamacja uniemożliwiają rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie wskazanym w pkt. 5 powyżej, Spółka zawiadomi Klienta w trybie określonym w pkt. 6 powyżej, że odpowiedź będzie wysłana w terminie nie dłuższym niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Spółkę. Zawiadomienie zawierać będzie: informację co do przyczyn opóźnienia, wskazanie okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określenie przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
- W przypadku uznania przez Spółkę, że reklamacja jest zasadna, roszczenie podniesione w reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą Klienta zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia sporządzenia odpowiedzi na reklamację.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO
|
|