Komunikat dla Klientów w związku z pandemią
Szanowni Państwo!
W trosce o zdrowie Pracowników, Klientów i Partnerów biznesowych naszej Spółki oraz w celu zapewnienia ciągłości pracy i wysokiej jakości naszych usług, podjęliśmy wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie ograniczyć skutki szerzącej się pandemii. Odpowiedzialnie i z należytą troską reagujemy na aktualną sytuację, by nasi Pracownicy i Klienci czuli, że mają wsparcie i są bezpieczni.
1. Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury funkcjonowania poszczególnych Departamentów i Oddziałów w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i w trybie pracy zdalnej.
2. Na bieżąco monitorujemy i reagujemy na zmieniającą się sytuację. Nasze działania dostosowaliśmy do instrukcji przekazanych przez GIS, NFZ, MZ, MSWiA, WHO.
3. Zarząd i kadra menedżerska Spółki jest w ścisłym kontakcie on-line, aby szybko wprowadzać dalsze, niezbędne dla naszego funkcjonowania zmiany.
W związku z powyższym, bezpieczeństwo i kontynuacja działalności naszej firmy jest zapewniona.
Prosimy o zapoznanie się z ważnymi informacjami
Wnioski i zapytania naszych Klientów realizujemy na bieżąco.
- Może się jednak wydłużyć czas Państwa obsługi i udzielania odpowiedzi na infolinii. Prosimy o cierpliwość i korzystanie przede wszystkim z komunikacji mailowej, telefonicznej bądź za pośrednictwem Banku Kierowcy.
Kontakt dla Klientów: www.getinfleet.pl/pl/kontakt.html
W sprawie restrukturyzacji / zmiany harmonogramu płatności prosimy o kontakt z Obsługą Klienta telefonicznie 71 33 44 900, 801 199 199 lub na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Zdanie pojazdów po okresie trwania Umowy oraz odbiór przedmiotów zakupionych na aukcjach poleasingowych odbywa się na bieżąco, ale z ograniczeniem kontaktu fizycznego do niezbędnego minimum.
Jednocześnie prosimy Państwa o szczególną czujność i ostrożność – cyberprzestępcy próbują wyłudzać dane i hasła, wykorzystując pandemię koronawirusa. Prosimy zwracać uwagę na adresy stron internetowych do logowania i dokonywania płatności oraz dokładnie czytać wiadomości SMS i maile, aby nie klikać w szkodliwe i fałszywe linki. Wszystkie wiadomości, które budzą Państwa wątpliwości, prosimy weryfikować w wiarygodnych źródłach.